Şirketten yapılan açıklamaya göre Toyota, toplumsal katkı ve sürdürülebilirlik ruhuyla 2019'da başlattığı ancak pandemi ve proje dönemlerinde ara verdiği "Önce Bağış Sonra Fabrika Turu" projesini yeniden hayata geçirdi.

Kapılarını umut ve toplumsal faydanın üretildiği yere de açan Toyota, teknik gezi taleplerini anlamlı bağışlara dönüştürerek, Darüşşafaka Cemiyeti, Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı (LÖSEV) ve DenizTemiz Derneği (TURMEPA) gibi sivil toplum kuruluşlarına destek olma imkanı sunuyor.

Her gezi, katılımcılara Toyota'nın mükemmelliyetçi üretim süreçlerini keşfetme imkanı tanırken toplumsal fayda sağlama şansı veriyor.

Ziyaretçi firmalar, pres, kaynak, boya ve montaj gibi üretim süreçlerini rehber eşliğinde deneyimlerken, Toyota üretim sistemi, yerinde kalite yönetimi, problem çözme teknikleri ve iş güvenliği konularında bilgi sahibi oluyor.

Bodrum'a "Star Legend" kruvaziyeri ile 218 yolcu geldi Bodrum'a "Star Legend" kruvaziyeri ile 218 yolcu geldi

Sadece otomotiv sektörüyle sınırlı kalmayan proje, gıda, endüstri, beyaz eşya gibi farklı sektörlerden pek çok dev şirketin dikkatini çekmeye devam ediyor.

Toplamda 77 firmanın 1145 çalışanının katılımıyla gerçekleşen turlar, geniş iş dünyası ağına dokunarak büyük başarı elde etti.