SPOR

6 ilden 13 takım Afyon'da mücadele etti: İşitme Engelliler Şampiyonası tamamlandı

İşitme Engelliler Türkiye Voleybol Şampiyonası, Afyonkarahisar Kocatepe Spor Kompleksi'nde gerçekleştirildi. Denizli, Tekirdağ, Bursa, İstanbul, Gaziantep ve Muğla'dan 13 takımın mücadele ettiği organizasyon, kıyasıya rekabete sahne oldu.

Abone Ol

Kadınlarda Çekmeköy Belediyesi İşitme Engelliler Spor Kulübü birinci olurken, Yukatel Pamukkale Sağırlar Spor Kulübü ikinci, Denizli İşitme Engelliler Spor Kulübü ise üçüncülüğü elde etti.

Dereceye giren takımlara ödül verildi

Erkeklerde ise Yukatel Pamukkale Sağırlar Spor Kulübü şampiyon olurken, Uludağ İşitme Engelliler Spor Kulübü ikinci, Çorlu İşitme Engelliler Trakya Spor Kulübü üçüncü oldu.

Müsabakaların ardından düzenlenen törenle dereceye giren takımlara ödülleri takdim edildi. Yetkililer, işitme engelli sporcuların gösterdiği performansın takdire şayan olduğunu belirtti.