Afyonkarahisar, tüm kurumları ile tanıtıma önem veren bir il haline geldi. Bunun için kurulan büro, işinin hakkını veriyor. Kurum ve kuruluşların amirleri ve temsilcileri, şehrin güzelliklerini ve özelliklerini toplantılarda, çalıştaylarda, ziyaretlerde gündeme getiriyor. 
Bu tanıtım gayretinin nispi sonuçlarının araştırılması gerekiyor. Hangi alandaki ne tür tanıtım, Afyonkarahisar’a nasıl yarar sağlıyor?
Bu soruyu aklımızda tutarak devam edelim.
Önemli bir tanıtım kampanyasıyla birlikte şehre gelen turistlerin karşılaşacakları sorunların giderilmesi gerekiyor. 
Belediye fiziki altyapıyı tamamladı, doğru. 
Fakat şehrimizin sorunu “insani” altyapı. 
Velinimetleri ile kibarca konuşan esnaf, alçakgönüllü dolmuş şoförü, güleryüzlü otel personeli, turistin önemini kavramış vatandaş altyapılarının oluşturulması lazım. 
Aksi takdirde böylesine güçlü bir tanıtım, tersine işleyecektir.