Aile hekimi, diş hekimi, fizyoterapist, diyetisyen, hemşire, acil tıp teknisyeni ve UMKE gönüllüleri tarafından okullarda verilen eğitimlerde, çocukların sağlık okuryazarlığının artırılması hedeflendi. Eğitimlerde 112 Acil Çağrı Merkezi kullanımı, aile hekimine başvuru süreçleri, bulaşıcı hastalıklar ve korunma yolları, kişisel hijyen, sağlıklı beslenme, fiziksel aktivite ve ağız-diş sağlığı konuları ele alındı.

Whatsapp Image 2026 06 24 At 09.53.58

Whatsapp Image 2026 06 24 At 09.53.57

Uygulamalı eğitimlerle bilinç artırıldı

112 ve UMKE personeli tarafından ambulans ve UMKE araçları öğrencilere tanıtılırken, mobil diş sağlığı aracıyla okulları ziyaret eden diş hekimleri uygulamalı eğitim verdi. Fizyoterapistler eşliğinde öğrenciler günlük egzersiz hareketlerini öğrendi.

Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği'nden eğitim yılı kapanış pikniği: Öğrenciler Devlethan Barajı'nda buluştu
Karahisar Uluslararası Öğrenci Derneği'nden eğitim yılı kapanış pikniği: Öğrenciler Devlethan Barajı'nda buluştu
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 06 24 At 09.53.55

Whatsapp Image 2026 06 24 At 09.53.54

Programın, 2026-2027 eğitim öğretim yılında İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle devam edeceği bildirildi. Yetkililer, çocukların hem fiziksel sağlık hem de sağlık bilgisi açısından bilinç düzeyinin artırılmasının hedeflendiğini vurguladı.

Whatsapp Image 2026 06 24 At 09.53.53 3

Whatsapp Image 2026 06 24 At 09.53.53

Muhabir: Hanım Sündük