Şirketten yapılan açıklamaya göre, Huawei Online Mağaza açıldığı günden bu yana 1 milyona yakın ürünü tüketicilerle buluşturdu. Markanın 600'e yakın farklı ürün modelinin satışa sunulduğu platform, her gün 10 bini kadın kullanıcılar olmak üzere, toplam 30 bine yakın kişi tarafından ziyaret ediliyor. Huawei Online Mağaza müşterilerinin yarıdan fazlasını 34 yaş ve altındaki ziyaretçiler oluşturuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Allen Yao, Huawei olarak her zaman tüketicinin ihtiyaçlarını gözettiklerini belirterek, " Ürünlerimizi kullanıcılarımızın geri bildirimleri doğrultusunda geliştirdik. Online Mağaza'mızın 4 yılda kat ettiği mesafe ve elde ettiği başarılar, bu tutumumuzda ne kadar haklı olduğumuzu gösterir nitelikte." ifadelerini kullandı.

Huawei'nin ihtiyaçlar ve finansal konularda her zaman tüketiciden taraf olduğunun altını çizen Yao, "Bunu yalnızca ürünlerimizin benzersiz kullanımları ve teknolojileriyle değil, ürünlerimizi sunma şeklimiz, yarattığımız avantajlar ve kampanyalar ile de her zaman gösterdik. Türkiye'deki tüm kullanıcılarımıza, bize güvendikleri için teşekkür ederim." açıklamalarında bulundu.

Global Ports Holding 20. yaşını Seatrade Cruise Global 2024'te kutladı Global Ports Holding 20. yaşını Seatrade Cruise Global 2024'te kutladı

Huawei Online Mağaza, dördüncü yaşını sürpriz hediyeler kazanma fırsatı sunan özel bir çekilişle kutluyor. 5 – 31 Mart'ta Huawei Online Mağaza'dan alışveriş yapanlar her 1000 lira değerindeki harcaması için bir çekiliş hakkı kazanıyor. Çekiliş sonucunda katılımcıların kazanabilecekleri Huawei ürünleri arasında "MatePad Pro 13.2", "MateBook D16", "Watch GT 4" ve "Watch Fit 2" bulunuyor.