Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burcu Köksal sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda görüşmeye dair şu ifadelere yer verdi:
“Kültür ve Turizm Bakanımız Sayın Mehmet Nuri Ersoy’u ziyaret ederek, şehrimiz ile ilgili taleplerimizi ilettik.
Sayın Bakanımıza misafirperverliği ve desteklerinden dolayı çok teşekkür ederiz.”