Oyunlar, çeşitli etkinlikler ve ikramlarla renklenen organizasyonda öğrenciler, yoğun geçen eğitim yılının yorgunluğunu atma fırsatı buldu.
"Emeklerinin karşılığını birlikte kutladık"
Sınıf öğretmeni Kadir Ulu, "Bu etkinlik, öğrencilerimizin emeklerinin karşılığını birlikte kutladığımız bir sosyal sorumluluk projesidir. Yıl boyunca derslerine düzenli çalışan öğrencilerimizin yaz tatiline mutlu başlamalarını istedik. Tüm öğrencilerimiz bir üst sınıfa teşekkür veya takdir belgesi alarak geçmenin gurunu yaşadı" dedi.
Geleneksel hale gelmesi temenni ediliyor
Öğrenciler ve veliler, birlik ve beraberlik içinde geçen etkinliğin geleneksel hale gelmesini temenni ederek organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür etti. Piknik, çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.