BİLECİK

Söğüt Belediyesi'nde 44 Yıllık Personele Vefalı Uğurlama

Bilecik'in Söğüt ilçesinde, Söğüt Belediyesi bünyesinde 44 yıl boyunca aralıksız görev yapan Ertuğrul Aydıner, düzenlenen vefa töreniyle emekliliğe uğurlandı.

Abone Ol

Belediyede uzun yıllar boyunca ilçeye hizmet veren Ertuğrul Aydıner için bir veda programı düzenlendi. Düzenlenen veda yemeği programına Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut ve birim amirleri katıldı. Hizmetlerinden dolayı Aydıner'e teşekkür edilerek plaket takdiminde bulunuldu.

"Emeklilik Hayatında Sağlık ve Huzur Diliyoruz"

Uzun yıllar birlikte mesai yaptıkları Ertuğrul Aydıner'e sunduğu emeklerden dolayı teşekkür eden Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, şu ifadeleri kullandı:

"Yıllar boyunca belediyemize sunduğu değerli hizmetlerden dolayı Ertuğrul Aydıner'e teşekkür ediyor, emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluklar diliyoruz."