GÜNDEM

Şoförler Odası Başkanı Karataş: "Afyon'un tüm sorunu bitti de kamyoncu esnafı mı kaldı?"

Afyonkarahisar Şoförler Odası Başkanı İbrahim Karataş, kamyoncu esnafının yaşadığı sorunlara dikkat çekerek çözüm odaklı bir yaklaşım çağrısında bulundu. Karataş, "Lojistik merkezi, nakliye ve sevkiyat üssü olarak bilinen Afyonkarahisar'a yeterli kamyon garajı yapıldı da biz mi bilmiyoruz?" dedi.

Abone Ol

Afyonkarahisar Şoförler Odası Başkanı İbrahim Karataş açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Afyon’a yeterli kamyon garajı yapıldı da biz mi bilmiyoruz?”

“Ey güzel ülkemizin vefalı insanları, şikayet değil çözüm önerelim.

Cumhurbaşkanımız Merhum Süleyman Demirel'e sormuşlar, ülkede mazot neden yok diye. O da cevap vermiş: "Ülkede mazot vardı da biz mi içtik?" demiş.

Büyük Üstad İbrahim Tatlıses'e neden okumadın, ilkokul mezunu kaldın diye sormuşlar. "URFA'DA Oxford vardı da biz mi okumadık?" diye cevap vermiş.

Lojistik merkezi, nakliye ve sevkiyat üssü olarak bilinen Afyon’a yeterli kamyon garajı yapıldı da biz mi bilmiyoruz?

“Afyon’un tüm sorunları bitti de biz mi kaldık?”

Kamyoncu esnafımız da Afyonkarahisar mücavir alan sınırları içinde ikamet ediyor. Ben dâhil tüm seçilmişler onları da temsil ediyor. Onlardan da oy aldılar.

Onlar da bu ülkenin vatandaşı. Devletten alan el değil, yüksek vergiler veren eller. Onların da hizmetin en iyisini almak en doğal hakkı değil mi? Şikâyetler yerini çözüm açıklamasına bırakmalı.

Bu kadar üzerimize gelinmesini doğru bulmuyoruz. Biz sahadayız. İlimizin tüm sorunları bitti de bir biz mi kaldık, bu kadar gündemde kalacak?

Biz de soruyoruz: Bu sorun sadece Emniyet ile Şoförler Odasının sorunu mudur?

Yoksa sosyal sorumluluk alması gereken Ticaret Odası ve muhtarlarımızdan başlayan, iktidar-muhalefet tüm seçilmişlerin çözüm üretmeleri asli görevleri değil midir?”