Afyonkarahisar Sebze ve Meyveciler Odası yönetiminden yapılan açıklamada, "Sayın Başkanımız, göreve geldiği ilk günden bu yana siyasi görüş ayrımı gözetmeksizin Afyonkarahisar'ın menfaatlerini önceleyen, şehrimizin gelişimi ve vatandaşlarımızın huzuru için çalışan bir anlayış sergiliyor. Afyonkarahisar sevdası en önemli özelliği" ifadelerine yer verildi.
"Kişileri siyasi kimliklerine göre değil, hizmetlerine göre değerlendiriyoruz"
Açıklamada, "Ne yazık ki günümüzde bazı kişi ve kurumlar değerlendirmelerini ilkelere ve hizmete göre değil, zamanın şartlarına, siyasi konjonktüre veya menfaat hesaplarına göre yapıyor. Bizler, kişiler hakkında kanaat oluştururken siyasi kimliklerine değil, ortaya koydukları hizmetlere, samimiyetlerine ve şehrimize kattıkları değerlere bakmayı tercih ediyoruz" denildi.
"Ortak sevdamız Afyonkarahisar"
Oda, esnafın ve hemşehrilerin yararına olan her hizmetin yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, "Ortak sevdamız Afyonkarahisar, ortak hedefimiz daha yaşanabilir ve daha güçlü bir Afyonkarahisar'dır" mesajı verdi. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerle sona erdi.