9 günlük Kurban Bayramı tatilinde termal suların keyfini çıkarmak isteyenlerin ilk durağı Afyonkarahisar oldu. Buradaki tesislerde hem dinlenmek hem de şifalı sularından istifade etmek isteyen pek çok vatandaş yurdun dört bir yanından Afyonkarahisar’daki otelleri doldurdu. Her bayram olduğu gibi bu bayramda tamamen dolan Garden Kale Termal Otel & SPA ailelerin ilk sıradaki tercihi oldu. Otelde konaklayan aileler ile sohbet ettik. İşte bizlere anlattıkları:

TERMAL SUYUN SICAKLIĞI ÇOK GÜZEL

Ben Elif İlik. Spor ve dans eğitmeniyim Eskişehir’de yaşıyorum. Buraya eşimle birlikte geldim daha önce termal otelin tadına bakmıştım ama uzun zamandır içimde bir özlemdi ve uzun yıllar sonra da ilk defa burayı denedim. Otele girişimizden itibaren karşılanma çok güzeldi. Personel gülen yüzlü, kat görevlileri çok iyi, yemekler lezzetli, özellikle çay makineleri çok hoş, çok hızlı. Hamur işlerine bayıldım çok lezzetli. Odalar temiz, ferah lavabo banyo çok hijyenik. Bence bir otelde en önemli şey lavabo tuvaletin temiz olması biz geldiğimizde pırıl pırıldı. Termal suyun sıcaklığı çok güzel, buhar odası harika, masörler çok kibar, naif ve güler yüzlü. En çok ihtiyacımız olan şey bu ülkede gülen yüzlü insanları görmek. Bunların dışında beni en mutlu eden şey ise yeşillik. Burada ağaca, doğaya, yeşilliğe saygı var. İnşallah yeşili doğayı seven oteller çoğalsın. Burada çok fazla bitki gördüm ve saksılardaki tüm bitkiler sulanmıştı onların topraklarını da kontrol ettim. Yeşili seven insanı da sever. Afyonu henüz gezmek nasip olmadı ama afyonu ben yeşil olarak hatırlayacağım.

KOLUMDA AĞRI VARDI

Buraya geldiğimde kolumda ciddi bir ağrı vardı hatta gelsem mi gelmesem mi emin olamadım, çok yanlış bir zaman da termale geliyoruz dedim ama geldim termale bir girdim o anda ağrım kesildi, hareket kabiliyetim arttı. Bence kesinlikle sporcuların buraya gelmeleri lazım. Rehabilitasyonu hızlandıran bir süreç burada olmak. Ve burada herkes rahat, normal giyiniyor. Normalde 7 yıldızlı otellerde 5 yıldızlı otellerde insanlar çok lüks giyinir saç makyaj yapılı gezer. Burada herkes olduğu gibi rahat. Bunlar özlediğimiz durumlar. Her şey yerli yerinde gençlerin yaşlıların özellikle de sakatlıkları olanların burayı kesinlikle ziyaret etmesi gerekir.

TERMAL SULAR SAĞLIK İÇİN MÜKEMMEL

Benim ismim Nedim Sabir. Eskişehir’den geliyorum kendim oto tamircisiyim hanımla birlikte geldik. Bir arkadaşım aradı beni Afyon’dan çok iyi bir otel var oraya git dediler o şekilde buraya geldik. Burada her şey çok güzel, yemekler güzel, insanlar sıcak, otel güzel, konsept güzel. Termal sularsa sağlık açısından bize mükemmel geliyor. Bir günlüğüne gelmiştik ama bir gün daha kalmaya karar verdik.

ÖDEDİĞİM RAKAMIN ÇOK ÜSTÜNDE HİZMET ALIYORUM

Benim ismim Hakkı. Buraya ailemle birlikte üçüncü Gelişim. 2018’de 2019’da şimdi de 2022’de geldim. İnşallah Ağustos ayında bir daha geleceğim. Ağustosta evlilik yıldönümümüz olduğu için VIP misafir olacağız. Otel 10 numara. Ödediğim rakamın kat ve kat üstünde hizmet alıyorum. Gayet rahat ve mutluyuz. Bayram da burada mükemmel geçiyor. Personeller çok iyi, şefleri çok iyi, hiçbir aksama yok. Bana göre Afyon’da kalınacak tesislerden ekonomik olarak da fiyat olarak da vatandaşı üzmeyecek rakamlara gayet iyi hizmet alıyoruz. Bizi otelde en çok memnun eden şey ise ben otelden girdiğim andan itibaren resepsiyonistin bana güler yüzlü davranmasından dakika bir gol bir oluyor. Personelin güler yüzü çok önemli. Resepsiyonda güler yüz başlıyor zaten siz o enerjiyi alıyorsunuz. Afyona geldiğimizde ise afyon çok güzel, köfteci irfana gidip köfte yemeden İstanbul’a asla dönmüyorum. Termal su ise bize çok iyi geliyor. Açık havuzda termal suyun olması bizim için çok iyi bir şey otelin jesti olarak bakıyoruz bu duruma çok teşekkür ediyoruz.

AFYON GEZİLESİ GÖRÜLESİ BİR YER

Ben Bülent Fidan, Antalya’dan geliyoruz. Termal tesiste bayram geçirmek için buraya ailecek geldik. Otel konfor olarak çok güzel, odalar çok geniş. Herhangi bir yere erişmek çok kolay. Havuzlara, restoranlara erişim çok rahat, havadar. Şehirdeki gürültü ve trafikten uzak çevreyolu üzerine kurulmuş, konum itibariyle çok iyi yerde bir otel. Otelin ikramları, yemekleri, kalitesi ve açık büfe yemekleriyle cezbedici bir otel. Afyon’un havası ilk olarak bize çok iyi geldi. Şehir merkezi çok güzel, tarihi yapılarını ziyaret ettik, kaleye çıktık. Afyon gezilesi görülesi bir şehir. Termal suların içeresindeki kükürt’ün diz ağrılarına bel ağrılarına iyi geldiğini düşünüyorum. Otelden çok faydalandık. 6 gece konaklama yaptık herkese de tavsiye ediyorum.

ERZURUM’DAN TERMALE GELDİK, ÇOK ŞAŞIRDIK

Ben Tahsin Zorba. Erzurum’dan geliyorum. Geniş ailemizle 7-8 kişi geldik. Ramazan Bayramı’nda oğlum gelmişti. Kesinlikle bizim de gitmemizi istedi. Çok tavsiye etti. Bizde Erzurum’dan kalktık geldik çok şaşırdık. Böyle bir memnuniyet, böyle bir personel güler yüzlülüğü beklemiyorduk. Bunun yanında buranın sahibi Hüseyin Bey’in burada bizlerle iç içe olması, bütün işleri takip etmesi bizi çok memnun etti. Termal sular bize çok iyi geldi sağlık açısından çok faydalı oldu. Çok memnun kaldık.

ÇOK MEMNUN KALDIK

Ben Gökhan Dönmez, Uşak’tan ailemle geldik, otelden fazlasıyla memnun kaldık. Buraya ilk defa geldik ama bundan sonra hep tercih etmeyi düşünüyoruz. Otel fazlasıyla temiz, havuzları çok iyi fazlasıyla hoşumuza gitti. Termal sular ise ağrılarımıza, cildimize de fazlasıyla iyi geliyor. Afyon’a Uşak’ta olduğumuzdan sık sık geliyoruz fazlasıyla da seviyoruz.