Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hepsiburada bünyesinde sunduğu güvenli ödeme ve vadelendirme çözümlerini geçen yıl tüm perakende sektörünün kullanımına açan Hepsipay, mart itibarıyla 15 milyon dijital cüzdan kullanıcısına erişti.

Hepsipay, müşterilerine kredi kartlarını dijital cüzdanlarında saklama, tek tıkla ödeme, iade durumunda anında cüzdana ücret iadesi gibi ödeme çözümleri sunarken, aynı zamanda alışveriş anında ihtiyaç kredisi, alışveriş kredisi ve Hepsiburada Limiti gibi kredi kartsız vadelendirme çözümleri de sağlıyor.

Hepsipay, Defacto, Karaca, Emsan, Homend ve daha birçok markanın ödeme ekranında yer alarak müşterilere hızlı ve güvenli ödeme olanağı sunuyor.

Bu sitelerden alışveriş yapan kullanıcılar kredi kartı bilgilerini girme gereği kalmadan, Hepsipay cüzdanlarını kullanarak ödeme yapabiliyor.

- "15 milyon kullanıcımızı perakende sektörüyle buluşturuyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Hepsiburada Finansal Hizmetler Üst Yöneticisi (CEO) Erkin Aydın, şu ifadeleri kullandı:

"Hepsipay e-ticaret sektöründe geliştirdiği ödeme ve vadelendirme çözümlerini 2023 yılı itibarıyla perakende sektörünün kullanımına açtı. Hepsipay'in ödeme geçidi çözümleriyle sunduğu güvenli ve hızlı ödeme imkanı e-ticaret oyuncularının en temel sorunlarından olan satış kaybını yüzde 40 azaltıyor, satışa dönüş oranını ise yüzde 20 artıyor. Vadelendirme çözümleriyle iş ortaklarına yüzde 60'a varan ek satış, yüzde 30 tercih edilme ve 6,5 kat daha büyük sepet sağlıyor."

"Hepsipay ile Öde" çözümleriyle Türkiye'nin perakandecilerine aktif, e-ticaret alışkanlığı yüksek 15 milyon müşteri getirdiklerine vurgu yapan Aydın, "Yalnızca güvenli ödeme çözümü değil, vadelendirme çözümleri ile de e-ticarette satışlarını artırmalarına yardımcı olmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu başarı hikayesi, sadece Hepsipay için değil, Türkiye'nin perakende oyuncularının dijital dönüşümü için de yeni bir başlangıç noktası anlamına geliyor." değerlendirmesinde bulundu.

Uluslararası İletişim Günleri yuvarlak masa toplantısıyla sona erdi Uluslararası İletişim Günleri yuvarlak masa toplantısıyla sona erdi

Aydın, müşteri sayılarının 15 milyona ulaşmasının sadece bir başarı değil, aynı zamanda Türkiye'nin lider fintech şirketi olma yolundaki kararlılıklarının da bir göstergesi olduğunu kaydetti. AA