İl Milli Eğitim Müdürü Metin Yalçın, Şuhut İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Eroğlu, Av. Bekir Arabacı ve öğretmen Hasan Erdoğan’ın da hazır bulunduğu ziyarette Dünya İnternet Klavye Şampiyonasına katılarak 0-12 yaş küçükler kategorisinde derece elde eden Nisan Maya Tunçoğlu ve Bağdagül Özkan ile 17-21 yaş kategorisinde derece alan İlyas Pamukçu’yu makamında kabul etti.

'ŞEHRİMİZ BAŞARI YAKALADI'
İl Milli Eğitim Müdürü Metin Yalçın Şampiyona hakkında bilgi verirken şu ifadeleri kullandı: “Anadil ve çok dilli (17 dil) ayrımıyla iki yarış türünde ve 4 yaş kategorisi ile yapılan toplam 8 yarıştaki en iyi 3’er yarışçıya verilecek 24 madalyanın 12’sini Türk öğrenciler kazanarak takım halinde de Dünya Şampiyonu oldu. Tüm kategoriler genelinde katılan toplam 17 ülke arasındaki sıralamalarda, Türkiye 12 madalya, Japonya 5 madalya, Çekya 4 madalya, İtalya 2 madalya, Arjantin 1 madalya kazandılar. Türk Millî Takımı, ilk ona giren 10’ar yarışçıdan oluşan Onur ve Teşvik Tablosunda aldığı puanlara göre 8 kategoride, takım halinde 5 Dünya Şampiyonluğu ve 3 Dünya ikinciliği elde etmiştir. Bu derecelerle de Millî Takımımız takım halinde de dünyanın en başarılı ekibi olmuştur.”

'BAŞARILI OLDUĞUNUZ ALANDA MEŞGUL OLUN'

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Mustafa Tutulmaz, Dünya İnternet Klavye Şampiyonasında Dünya Şampiyonu olan öğrencileri teker teker tebrik etti. Bu başarıların elde edilmesinde katkıda bulunan öğretmen ve idarecilere de teşekkür eden Vali Mustafa Tutulmaz, geleceğin teminatı öğrencilerimizin eğitim öğretimlerinin yanında başarılı oldukları alanlarla meşgul olmalarının büyük bir kazanım olduğunu belirtirken, hayatı renklendirmenin, daha geniş düşünebilmenin ve hayal gücünün artması için bu tür faaliyetlerin olmasının elzem olduğunu ifade etti. Tüm bu faaliyetlerin yanında kitap okumanın da insanlara çok şey kazandıracağını vurgulayan Vali Tutulmaz, geleceğin büyükleri öğrencilerimizin; aile, okul ve çevreleri tarafından doğru yönlendirmelerle ileride çok daha başarılı olabileceklerini sözlerine ekledi.