Garden Kale Termal Otel, sömestir tatili için termal bir tatil hayal eden ailelerin tercih ettiği otellerin en başında yer alıyor. Afyon Postası olarak sömestir tatili için otelde konaklayan ailelerle görüştük, onların neden Afyonkarahisar’ı ve Garden Kale Termal oteli tercih ettiklerini konuştuk. İşte yanıtlar…

BEKLENTİMİZİN ÜZERİNDE ÇIKTI

Hakan ve Gülver Adlı çiftiyle bir araya geldik. Öğretmenlik mesleğini yapan çifte hem Afyonkarahisar’ı hemde termal tatil için tercih ettikleri Garden Kale Termal Oteli’i sorduk. Şimdi sözü onlara bırakalım: “Ankara’dan geliyorum. Daha öncede gelmiştik. Bu süreçte fiyatlar artmıştı.  Bu otel fiyat anlamında bize uygun geldi. Ancak sadece fiyata bakmadık. Google yorumlarına baktık. Bu otel dikkatimizi çekti.  Geldik, şunu net bir şekilde söyleyebilirim. Otel beklentilerimizin üzerinde çıktı. Çok iyi bir seçim yaptığımızı düşünüyoruz. Otelden Sultan Hanım ve tüm personeller güler yüzle bizi karşıladı. Eleştiriye açık tüm arkadaşlarımız kendilerine teşekkür ediyorum”

BİR İKİ HAFTA SONRA KOMŞULARIMIZLA YİNE BURAYA GELECEĞİZ

Şimdide Ergin ve Çiğdem Akkaya çiftinin misafiriyiz. Önce Ergin Bey’i dinleyelim: “Ankara’dan geliyorum. Afyon zaten temelleriyle ünlü bir yer. Bizde dinlenelim rahatlayalım diyerek geldik. İnternetten araştırdık. Bu noktada yorumlara baktık. Buraya geldiğimizde orada gördüğümüz tüm yorumların gerçek olduğunu gözlemledik. İçeri girmemizle personel bizi karşıladı. Odaya kadar bize eşlik ettiler. Her konuda bize yardımcı oldular. Yemekleri çok iyi. Fiyatı ile çok ideal. Çocuklar çok eğleniyor. Burası aile oteli. Ben bunları laf olsun diye söylemiyorum. Bir şeye inanmıyorsam sevmediysem itiraz ederim. Doğru bulduğum şeyleri söylerim.Biz çok memnun kaldık. Gönül rahatlılığı ile söyleyebilirim. Bir sıkıntı görseydim kesin söylerdim. Bir gün Marmaris’te bir otele gitmiştik. Adamlar resmen bizi kandırdı. Orada oteli birbirine katmıştım. Buradan çok memnun kaldık.  Hesabımıza uygun olsun diye buraya geldik. Bir iki hafta sonra aile ve komşumuzla yeniden gelmeyi planlıyoruz.”

İNTERNETTE YAZILAN YORUMLARIN TAMAMI GERÇEKMİŞ

Çiğdem Akkaya: Yorumlara baktık acaba otel çalışanları mı yazdı dedik. Ama buraya gelince yorumların tamamen gerçek olduğu gördük. Çalışanların güler yüzlü olması bir şey sorduğumuzda bizi yönlendirmesi çok güzel. Pandemi koşullarına dikkat edilmiş. Havuzlarda masalarda her yerde pandemi koşullarına dikkat ediliyor.”

ÖN YARGILI GELMİŞTİM AMA TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

Şimdide oğluyla birlikte tatil yapan turizmci olan Özgür Yılmaz’ı dinleyelim: “Bolu’dan geliyoruz. Afyon’u hiç gezmedim. Termal olarak Afyon’da ilk defa buraya geldim. Burası için şunu söyleyebilirim. Mükemmel. Bolulu’yum ama orda termale gitmedim. Burası mükemmel. Ben turizmciyim. Buradan Antalya’ya gidecektik. Oğlumu annesinden sömestir nedeniyle aldık. Afyon’da termale gidelim dedik. İki yere baktım Burayı tercih ettim. Umduğumdan fazlasını buldum. Verdiğim fiyatın çok üzerinde bir hizmet aldım. Açıkcası bu kadar hizmet beklemiyordum. Şaşırdım. Kaydıraklı yüzme havuzunun olması bir artı. Personelin yöre halkından olması, idarecilerin bire bir misafirlerle ilgilenmesi, yemekler umduğundan çok fazla. Hem beyaz et hem kırmızı et çok sayıda alternatif var. Maliyetten kısmamışlar. Beni memnun etti. Açıkcası gelirken ön yargılı gelmiştim. Bu konaklama fiyatlarına bolca hindi ve tavuk yiyeceğimizi düşünüyorduk. Ama geldiğim günden beri kırmızı etide beyaz etide her gün görmekteyim”

GERÇEKTEN ÇOK MEMNUN KALDIK

Eskişehir’den gelen  İş makinası operatörü olan Veysel Taşpınar ve ailesine kulak verelim şimdide:

“Eskişehir’den geliyorum. İş makinası operatörüyüm. Afyon benim memleketim. Burası çok güzel. Personel çok sıcak. Hijyen açısından da çok memnunuz. Sabah kahvaltısı akşam yemeği var. Ara çay öğününü hiç bu kadar beklemiyordum. Biz çay deyince pasta ile servis edip geçerler diye düşünüyorduk. Ama öyle bir şey yok. Hizmet kalitesi üst düzey. Çocuklar içinde çok güzel bir otel. Havuzda kaydırak olması çok güzel. Güvenlikte var. Ben etrafı gözlemledim. Gerçekten çok memnun kaldık. İlk kez kalıyorum. Hamamlar olsun etraf olsun tamamen hijyenik”

İNGİLTERE VE FİNLANDİYA’DAN MİSAFİRLERİMİZ VAR

Otel Genel Müdürü Beşir Gülenç’in konuğuyuz şimdide… Kendisi sadece yurt içinden değil İngiltere, Finlandiya gibi ülkelerden gelen misafirleri ağırladıklarını söyleyip başlıyor söze:

“Şu anda tesisimiz tamamen dolu. Bizi tercih eden müşterilerimize teşekkür ediyoruz. Otelimiz alkolsüz olup aile otelidir. Otelimizde sabah kahvaltısı, 16-17 arasında cafe break ve akşam yemeği hizmet vermekteyiz. Lobimizde 24 saat çay ikramımız ücretsiz olup aynı zamanda oda servislerimizde mevcuttur. Kovid-19 tedbirleri kapsamında termal havuzlarımız açık olup bu alandaki hizmetimiz devam etmektedir. Maske mesafe hijyen kuralları çerçevesinde hizmetlerimizi sürdürmekteyiz. Termalin başkenti olan Afyonkarahisar’da bu şartlar altında hem şehrimizi tanıtmaktan hemde müşterilerimize şifalı sularımızı sunmaktan memnunuz.Sabah kahvaltımız ve akşam yemeğimiz açık büfe olup, Gastronomi şehri olan Afyonkarahisar mutfağınına özgü ürünleri burada sunmaya çalışıyoruz.Yemeklerimiz lezzetli ve çeşitimiz bol. Gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz.

Sadece yerli değil dünyanın çeşitli yerlerinden gelen misafirlerimizide ağırlıyoruz. Finlandiya, İngiltere’den gelen misafirlerimizi ağırlıyoruz. Burada hem tatil hemde sağlık hizmeti sunuyoruz. Burası tekrar tekrar kalınacak bir otel. Bizi tercih eden müşterilerimizi ağırlamaktan son derece memnunuz”

Garden Kale Termal Otel’e nasıl ulaşırım?

İzmir Yolu 6.Km, 03140 Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar

Telefon: +90 272 246 31 31-+90 533 495 94 36

Not: Bu bir reklam haberdir.