Belediye Başkanı Mehmet Zeybek, Cumhuriyet Halk Partisi Afyonkarahisar İl Başkanlığı’na iade-i ziyarette bulundu. İYİ Parti İl Başkanlığına yaptığı ziyaretin ardından bugünde CHP İl Başkanı Yalçın Görgöz, parti teşkilatı ve CHP’li Belediye Meclis Üyelerini ziyaret eden Başkan Zeybek’e AK Parti Meclis Üyeleri Semai Kaya, Şükrü Tunçbilek, Başkan Yardımcısı Süleyman Karakuş ve Özel Kalem Müdürü Mehmet Savaş eşlik etti.

“İKTİDARIYLA MUHALEFETİYLE AFYON İÇİN GÜZEL ŞEYLER YAPACAĞIZ”

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden CHP İl Başkanı Yalçın Görgöz, pandemi dolayısıyla ülkemizin zor günlerden geçtiğini söyleyerek pandemiden en çok etkilenen illerin başında geldiğimizi söyledi. İktidarların elbette olacağını kaydeden Görgöz, güçlü muhalefetin de olması gerektiğini dile getirdi.

Yalçın Görgöz “İlimizde ve ülkemizde yapılan hizmetlerin daha doğru, etkin ve verimli olması için elimizden geleni yapıyoruz. Afyonumuzu seviyoruz, gurur duyuyoruz. İktidar muhalefet ayrımı yapmadan Afyon için güzel şeyler yapacağımıza inanıyorum. Her gördüğümüz olumlu hizmetlere teşekkür ederken, olumsuz gördüğümüz çalışmaları da eleştirmeye ve çözüm önerisi sunmaya devam edeceğiz” dedi.

“ELEŞTİRİ OLMADAN DOĞRUYU BULAMAYIZ”

Eleştiri olmadan doğruyu bulmanın mümkün olmadığına dikkat çeken Belediye Başkanı Mehmet Zeybek ise eleştiriden gocunmadıklarını, haksız eleştirilere de cevabını vermekten çekinmediklerini söyledi.

Başkan Zeybek; “Muhalefetteki arkadaşlarımız elbette doğruyu bulmak için eleştirilerini yapacaklar. Yanlış gideni eleştirecekler. İnsanın olduğu yerde hatanın olmaması mümkün değil. Mecliste haklı eleştirilerini de yapıyorlar. Bundan hiçbir zaman gocunmadık, gocunmayız da. Niyetimiz Afyon’a güzel hizmetler yapmak, yapabilmek. Haksız olan eleştirileri de cevabını vermek bizim en doğal hakkımız. Burada tek gayemiz Afyonumuzu yaşanılabilir kent yaparak güzel hizmetlerle donatmak. Gece gündüz çalışmaktır” dedi.

“37 PROJEMİZİN 20’YE YAKINI BELLİ BİR AŞAMAYA GELDİ”

Seçim öncesi vaatlerinden de bahseden Başkan Zeybek; 37 proje arasından 20’ye yakınının belli bir aşamaya geldiğini söyledi.

Başkan Zeybek; “37’ye yakın vaadimiz vardı. Ben seçim kitapçığımızda bulunan verdiğimiz sözlerin hangi aşamada olduğunu tek tek işaretleyen biriyim. 37 projemizden 20’ye yakını belli bir aşamaya geldi. Görüşmelerimizin devam ettiği projelerimiz var” dedi.

CİRİT KAYALIĞI MİLLET BAHÇESİ

Cirit Kayalığı Millet Bahçesi Projesi yapım ihalesinin kısa zamanda yapılacağını ifade eden Başkan Zeybek; Biliyorsunuz Cirit Kayalığı Millet Bahçesi projemiz var. Çevre Şehircilik Bakanlığı tarafından proje ihalesi yapıldı. İhaleyi alan firmanın hazırladığı proje, kabul görmedi. Yeni bir ihale daha yapıldı. İhaleyi alan yeni firma nefis bir çalışma yapmış. Zannederim Tabiat Varlıkları’na sunumu gerçekleştirildikten sonra da yapım ihalesine geçilecek” dedi.

“AFRAY’IN GÜZERGÂHINDA DEĞİŞİKLİĞE GİTTİK”

AFRAY ile ilgili proje ihalesinde güzergah değişikliği yapıldığını hatırlatan Başkan Zeybek. “AFRAY’ı hızlı tren istasyonu ile entegre ederek Ulaştırma Bakanımıza sunduk. Kendisi de çok memnun oldu, talimat verdi, görüşmelerin ardından yapım ihalesine geçilecek” dedi.

“MİLLET KIRAHATHANESİ 7/24 AÇIK OLACAK”

Seçim öncesi vaat etmediği projeleri de hayata geçireceklerini söyleyen Başkan Zeybek,”2. Vakıf İşhanı’nın tapusunu aldık, burayı yıkarak halkımızın ve öğrencilerimizin 7/24 kullanımına sunacağız. Bu bölgeyi Millet Kırahatanesi, altına sergi salonu onun altına da otopark olarak değerlendirmeyi düşünüyoruz” dedi.

“PTT BİNASINI MEYDANA KATACAĞIZ”

PTT binasını Zafer Meydanı’na katmayı düşündüklerini söyleyen Başkan Zeybek; “Meydan’a bütünleşmesi açısından Ulaştırma Bakanımızdan PTT binasını talep ettik. Burayı yıkarak meydana katmayı düşünüyoruz. Sağolsun talimat verdi görüşmelerimiz devam ediyor. Orayı da alırsak yıkıp meydana katmayı düşünüyoruz” dedi.

“HİÇBİR VATANDAŞIMIZ MAĞDUR OLMASIN DEDİK”

Kentsel Dönüşümle ilgili gelinen aşamayı da aktaran Başkan Zeybek; “TOKİ ile yaptığımız görüşmeler ve Çevre Şehircilik Bakanımızın talimatlarıyla Mısri Mahallesi ve İmaret Camii etrafında birinci etap olarak 250-300 ‘er konut yapılacak. Bizzat TOKİ yetkilileriyle görüşerek hiçbir vatandaşımızı mağdur etmeyecek bir çözüm yolu bulmalarını istedik. Buranın bir Karaman Mahallesi olmasını istemiyoruz ”dedi.

KENTSEL DÖNÜŞÜMÜ AFYON BELEDİYESİ YÖNETSİN

CHP İl Başkanı Yalçın Görgöz, ziyarette kentsel dönüşüm hakkında taleplerini şu sözlerle iletti: “Kentsel dönüşüm ile ilgili vatandaşlarla ve muhtarlala görüşüyoruz başkanım. Kentsel dönüşüm Afyon’da olmalı. Ancak vatandaşın ne olacağından haberi yok. Şunu söylüyoruz. Mal sahiplerine sorulmadan bir şeyler yapılmaya çalışılıyor. Biz buradaki çalışmaların Afyon Belediyesi’nin uhdesinde olmasını istiyoruz. Çevre Bakanlığı’nın değil. TOKİ’nin değil. Afyon’da yapılan TOKİ’lerde ciddi sıkıntılar var. Vatandaş memnun değil. Dolayısıyla biz halkımızın daha rahat daha güzel ortamlarda yaşamasını istiyoruz.  TOKi müteahhitlerini bulamıyoruz. Böyle bir durum var. Biz diyoruz ki Afyon’da Afyon’un müteahhitleri, iş adamları esnafları kazansın.  Daha şeffaf bir kentsel dönüşüm yapalım.”

ZEYBEK: FARKLI DÜŞÜNMÜYORUZ

Başkan Zeybek, ise şöyle yanıt verdi: “Aynı düşünüyoruz. Ben göreve geldiğim andan itibaren belediye ile alakalı yapmış olduğum alımların tamamını Afyon’dan karşılamak istiyorum. Buna çok dikkat ediyorum. Be memleketin parası bu memlekette kalsın istiyorum. Farklı düşünmüyoruz.”