“NG markası dünyada bilinen ve kuvvetli bir marka. Otelimiz açıldığı günden bu yana yoğun bir ilgi görüyor” diyen Yılmaz, “Afyonkarahisar’ın tanıtımı adına güzel işlere imza attık. Frig Vadisi’nde düzenlenen spor organizasyonlarının, Klasik ve Jazz Müzik Festivallerinin ana sponsoru olduk. Yine motor sporları etkinliğine katkılar sunduk. Şehrimizin son yıllarda turizm alanında yakaladığı başarılar bizleri mutlu ediyor. Sn. Valimizin öncülüğünde tüm yöneticilerimizle birlikte tanıtıma yönelik önemli çalışmalara imza atılıyor. Bizler de elimizden geldiğince bu çalışmalara katkı sunuyoruz” diye konuştu.

“450 şef ilimize geldi”

Kütahya Porselen’in 2020 Gastronomi Günleri kapsamında 450 şefi otellerinde ağırladıklarını belirten Yılmaz, “Türkiye’nin en ünlü 450 şefi, ‘Visit Afyon’ ile Afyonkarahisar’ı keşfetti. Otelimizde ikram edilen Afyon lezzetleri şefler tarafından çok sevildi. Bu gibi etkinlikler çok önemli. Afyonkarahisar’ı tanıtmış oluyoruz. Önümüzdeki süreçte tanıtım çalışmaları yoğunlaştıkça ilimizin tanınırlığı daha da artacak” şeklinde değerlendirmede bulundu.

“Bahçemizde ciddi bir ağaçlandırma çalışması yaptık”

Otel etrafında ağaçlandırma çalışmaları yaptıklarını belirten Yılmaz,  “Bahçemizde ciddi bir ağaçlandırma çalışması yaptık. Maçları izlemeye gelenler stadyumdan bunu daha iyi görebiliyorlar. Bizler misafirlerimizin rahat edebilmeleri için tüm ayrıntıları düşünüp, buna göre hizmet ediyoruz. Oteldeki tüm personelimizle büyük bir aileyiz. Daima bu bilinçle çalışıyoruz” diye konuştu.

Turizm alanında eğitim almak isteyen gençlere de seslenen Yılmaz turizmde en alt kademeden başlayarak en üste çıkabilmenin mümkün olduğunu söyleyerek gençlere meslek olarak turizmi seçmeleri tavsiyesinde bulundu.