Şirketten yapılan açıklamaya göre, acentelerin ve turizm girişimcileri tarafından ilgi gören Bilet Dükkanı, fuar süresince yoğun iş trafiği yaşadı ve birçok yeni işbirliği fırsatını değerlendirdi.

Bilet Dükkanı ekibi fuar boyunca, turizm sektörünün önde gelen profesyonelleriyle gerçekleştirdiği görüşmelerde, 2024 yaz sezonu için önemli trendleri ve beklentileri değerlendirdi.

Sektör profesyonellerinin ortak görüşüne göre salgın sonrası canlanma gösteren turizm sektörünün 2024'te de bu ivmeyi sürdüreceği tahmin ediliyor.

MediaMarkt yeni mağazasını Atlaspark AVM'de açtı MediaMarkt yeni mağazasını Atlaspark AVM'de açtı

Deneyimin merkeze alındığı turizm odaklı çalışmalar, sürdürülebilir uygulamalar, dijital dönüşüm ve yeni hedef pazarlara yönelik stratejiler, 2024 yaz sezonunda sektörün büyümesine destek olacak unsurlar arasında yer alıyor.

- "Sektör olarak tam gaz yeni sezona hazırlanıyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Bilet Dükkanı Üst Yöneticisi (CEO) Ercan Uzman, yoğun katılımın gerçekleştiği EMITT'te pek çok acente ile buluştuklarını belirtti.

Uzman, yeni işbirliklerine imza attıklarını ve verimli bir etkinlik geçirdiklerini kaydederek, "Acentelerle yaptığımız görüşmelerde bu yaz sezonu için umutlu ve iddialı olduklarını gözlemledik. Sektör olarak tam gaz yeni sezona hazırlanıyoruz. Yurt dışında da Orta Doğu pazarına odaklanarak bölgesel konumumuzu güçlendirmeyi hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

İşbirliği yaptıkları ve planladıkları ülkelerin pazar gereksinimlerine uygun "akıllı seyahat" hizmetlerine 2024'te hızla devam edeceklerini aktaran Uzman, "Müşteri memnuniyetimizi daha da artırarak ve genişleyen pazarlarda etkili bir şekilde yükselerek devam etmek için yeni dönem acente ve bireysel kullanıcılarımız için birçok kolaylık sağlama hedefindeyiz. 23 ülkede aktifliğimizi devam ettirirken EMITT ile 2024 yılında hedeflediğimiz acente sayısını artırmaya bir adım daha yaklaşmış olduk." ifadelerini kullandı. AA

Kaynak: aa