Şirketten yapılan açıklamaya göre, AXA Sigorta, profesyonel sigorta acentelerinin geleceğe hazırlanması amacıyla 2019'da hayata geçirdiği "Gelecek Fakültesi" çatısı altında oluşturulan "Gelecek Sensin" ve "Yükselen Yıldızlar" eğitim programları sürüyor. Programlarda eğitim alacak katılımcılar titizlikle seçiliyor.

Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi işbirliğinde hazırlanan ve bu sene "Sürdürülebilir Gelişim ve Büyüme" mottosuyla oluşturulan eğitim programında, Türkiye’nin farklı bölgelerinden katılımcı acentelerin bilgi birikimini zenginleştiren ve onları sektörün geleceğine hazırlayan kapsamlı başlıklar yer alıyor.

Boğaziçi Üniversitesi'nin uzman eğitmenleri tarafından acentelere işletme, finans, pazarlama, satış, müşteri deneyimi, iletişim gibi konularda akademik eğitimler verilirken, Türkiye’de 130 yılı aşkın süredir sigorta sektöründe faaliyet gösteren AXA Sigorta'nın yöneticileri tarafından da sigortacılık ürünlerinin üretimi, poliçelerin oluşturulması, hasar uygulamaları gibi konulara yönelik dersler veriliyor.

"Gelecek Fakültesi" eğitimlerinin 2023-2024 dönemini kapsayan programında katılımcılar, önceki yıllardan farklı olarak sigorta sektörünün son dönemlerde öne çıkan ve ilgi uyandıran "Yeşil Sigortalar", ekonomik, sosyal, çevresel belirsizlikler ve sürdürebilirlik konularında da eğitimler alacak.

- "Katılımcılara pek çok alanda gelişim fırsatı sağlıyoruz"

Açıklamada konuya ilişkin görüşlerine yer verilen AXA Sigorta Satış, Pazarlama ve Sağlık Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Sanem Çıngay Buçukoğlu, "AXA Sigorta olarak acentelerimizi desteklemek amacıyla bundan yaklaşık 4 yıl önce hayata geçirdiğimiz 'Gelecek Fakültesi' eğitim programı ile katılımcılarımıza pek çok alanda gelişim fırsatı sağlıyoruz. İkinci nesil ve sektörde uzmanlaşmış sigortacılar olarak tanımladığımız gruplara verdiğimiz eğitimlerimiz aracılığıyla katılımcılarımıza yeni riskler, modeller ve teknikler öğretiyoruz." ifadelerini kullandı.

Buçukoğlu, "Bütün çabamız her zaman dile getirdiğimiz 'Birlikte Daha Güçlüyüz' mottomuzun bir yansıması. AXA Sigorta olarak geleceğe hazırız demenin ötesine geçip geleceği şekillendirmek adına adımlar atarken en önemli paydaşlarımızdan olan acentelerimizi desteklemek bizim için gurur verici." değerlendirmesinde bulundu.

Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de

Programın liderliğini üstlenen AXA Sigorta Satış Kanalları Gelişim Koordinatörü Sevil Dural da sektörün sıcak gündeminde yer alan konuları eğitim programlarına dahil etmenin öncülüğünü ve mutluluğunu yaşadıklarını aktardı. AA

Kaynak: aa